CENTRAL MARKETS - Revitalising and promoting traditional markets in Central Europe
Programy
Informacje o projekcie
Wartość: | 128 184 EUR |
Wartość dofinansowania: | 108 956,40 EUR |
Jednostka Realizująca: | Włochy: Miasto Wenecja-lider projektu Czechy: Region Usti Polska: Gmina Miejska Kraków (Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK) Węgry: Izba Handlu i Przemysłu z Veszprému Słowacja: Miasto Bratysława Słowenia: Agencja Rozwoju Mariboru
|
Okres programowy: | 2007-2013 |
Temat: | Turystyka, |
Kategoria: | nieinwestycyjny |
Stan: | zrealizowany |
Realizacja od: | 2012-7-1 |
Realizacja do: | 2014-12-31 |
Opis projektu
Celem projektu „CENTRAL MARKETS - Revitalising and promoting traditional markets in Central Europe" (CENTRAL MARKETS - Rewitalizacja i promocja tradycyjnych placów handlowych w środkowej Europie) było przywrócenie lokalnym placom handlowym właściwej dla nich kulturowej, ekonomicznej i turystycznej roli. Urząd Miasta Kraków był jednym z 9 partnerów z 6 państw Europy Środkowej.
W ramach projektu ze środków unijnych finansowane były działania promujące nasze miasto pod kątem tradycji kupieckich oraz możliwości nabywania wyrobów i produktów lokalnych na krakowskich placach targowych. Stworzona została także koncepcja zarządzania miejskimi placami handlowymi.
Wartość całkowita projektu, uwzględniająca wszystkich partnerów, to 1 176 714 EUR.