Projekty rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki

Promocja turystyki biznesowej w Małopolsce na rynkach zagranicznych

Programy

Informacje o projekcie

Wartość: 1 146 800 PLN
Wartość dofinansowania: 814 050 PLN
Jednostka Realizująca:

Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK

Partnerzy:

  • Krakowskie Biuro Festiwalowe
  • Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Okres programowy: 2007-2013
Temat: Turystyka,
Kategoria: nieinwestycyjny
Stan: zrealizowany
Realizacja od: 2012--
Realizacja do: 2013--

Opis projektu

Celem projektu było stworzenie oraz promocja kompleksowej oferty Małopolski jako atrakcyjnej destynacji turystyki biznesowej na rynku zagranicznym. W latach 2012-2013 zaplanowano realizację kampanii promocyjnej Krakowa i Małopolski, przybliżającej potencjał regionu na polu turystyki biznesowej. Kampania została juz zaprezentowana w 2012 r. na targach turystyki biznesowej w Barcelonie oraz na rynkach skandynawskich  podczas specjalnie zorganizowanych prezentacji typu road show.

 

W 2013 r. Kraków obecny był na targach we Frankfurcie, Paryżu, Londynie i Brukseli. Działania te zostały wsparte kampanią prasową i internetową zrealizowaną w 2012 r. w zagranicznych mediach branżowych. Ponadto w ramach projektu w 2012 r. zrealizowano wizytę studyjną w Krakowie i Małopolsce dla organizatorów turystyki biznesowej i dziennikarzy, jak również wykonano: folder "Meeting Planner Guide" oraz przygotowano publikacje: "Kraków. Małopolska - Spotkania zrównoważone" i "Kraków. Małopolska - kompendium spotkań". W ramach projektu opracowano materiały reklamowe i film promujący Małopolskę i Kraków jako atrakcyjne destynacje dla międzynarodowego przemysłu spotkań.

 

W ramach realizacji projektu główny nacisk działań marketingowych położono na:

  • infrastrukturę oraz sektor usług działających na rzecz organizatorów spotkań i ich uczestników;
  • nowo powstające obiekty, a także udogodnienia infrastrukturalne, które są jeszcze w fazie inwestycji, a stanowią kluczowe czynniki świadczące o potencjale i atrakcyjności oferty regionalnej (m.in. nowo powstające centra konferencyjne, w tym Centrum Kongresowe ICE);
  • walory przyrodnicze i kulturowe regionu - jako ciekawe miejsca organizacji imprez towarzyszących spotkaniom oraz atrakcje turystyczne jako program fakultatywny dla uczestników konferencji.