Wdrożenie elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją w Zarządzie Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Programy
Informacje o projekcie
Wartość: | 762 243,24 PLN |
Wartość dofinansowania: | 464 782,46 PLN |
Jednostka Realizująca: | Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie |
Okres programowy: | 2007-2013 |
Temat: | Administracja, |
Kategoria: | nieinwestycyjny |
Stan: | zrealizowany |
Realizacja od: | 2013-9-2 |
Realizacja do: | 2014-12-31 |
Miejsce realizacji: | Centralna 53, Kraków Pokaż na mapie |
Opis projektu
Przedmiotem projektu było wdrożenie w ZIKiT Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją oraz dostarczenie sprzętu do jego obsługi.
Projekt obejmował realizację 8 komponentów:
1.Elektroniczny system zarządzania dokumentacją
2.Moduł do skanowania korespondencji przychodzącej
3.Moduł do zarządzania budżetem oraz zamówieniami publicznymi
4.Współpraca z aplikacjami dziedzinowymi
5.Moduł do archiwizacji dokumentów
6.System do tworzenia workflow
7.Moduł do zewnętrznego udostępniania statusu sprawy
8.Wykorzystanie technologii mobilnej do realizacji zadań w terenie
Wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją wpłynie na poprawę przejrzystości procedur i działań w ZIKiT. Umożliwi poprawę wydajności pracy, dzięki lepszemu dostępowi do informacji zarówno dla użytkowników systemu, czyli pracowników jednostki, jak i jej klientów zewnętrznych. Poprawi też nadzór nie tylko nad obiegiem dokumentacji, lecz także nad stanem obiektów infrastruktury drogowej. Zastosowanie rozwiązań w zakresie automatycznej weryfikacji obiektów infrastruktury drogowej usprawni przepływ informacji o tych obiektach, umożliwiając szybszą reakcję i podjęcie ewentualnych działań zaradczych. Jednym z elementów projektu jest także uruchomienie usługi dla klientów ZIKiT umożliwiającej bieżące sprawdzanie statusu złożonej sprawy przez wnioskodawcę. Korzystanie z tej usługi on-line będzie możliwe po uruchomieniu dowolnej przeglądarki internetowej.