- Projekty w realizacji
- Inwestycyjne
- Nieinwestycyjne
- Projekty zrealizowane
- Inwestycyjne
- Nieinwestycyjne
- Tematy projektów
- Drogi i transport
- Zdrowie
- Ochrona środowiska
- Rewitalizacja
- Kultura
- Edukacja
- Pomoc społeczna
- Sport
- Turystyka
- Administracja
- Mapa projektów
- Mapa projektów
Wdrożenie elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją w Zarządzie Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
Przedmiotem projektu było wdrożenie w ZIKiT Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją oraz dostarczenie sprzętu do jego obsługi.
Projekt obejmował realizację 8 komponentów:
1.Elektroniczny system zarządzania dokumentacją
2.Moduł do skanowania korespondencji przychodzącej
3.Moduł do zarządzania budżetem oraz zamówieniami publicznymi
4.Współpraca z aplikacjami dziedzinowymi
5.Moduł do archiwizacji dokumentów
6.System do tworzenia workflow
7.Moduł do zewnętrznego udostępniania statusu sprawy
8.Wykorzystanie technologii mobilnej do realizacji zadań w terenie
Wdrożenie Elektronicznego Systemu Zarządzania Dokumentacją wpłynie na poprawę przejrzystości procedur i działań w ZIKiT. Umożliwi poprawę wydajności pracy, dzięki lepszemu dostępowi do informacji zarówno dla użytkowników systemu, czyli pracowników jednostki, jak i jej klientów zewnętrznych. Poprawi też nadzór nie tylko nad obiegiem dokumentacji, lecz także nad stanem obiektów infrastruktury drogowej. Zastosowanie rozwiązań w zakresie automatycznej weryfikacji obiektów infrastruktury drogowej usprawni przepływ informacji o tych obiektach, umożliwiając szybszą reakcję i podjęcie ewentualnych działań zaradczych. Jednym z elementów projektu jest także uruchomienie usługi dla klientów ZIKiT umożliwiającej bieżące sprawdzanie statusu złożonej sprawy przez wnioskodawcę. Korzystanie z tej usługi on-line będzie możliwe po uruchomieniu dowolnej przeglądarki internetowej.