CENTRAL MARKETS - Revitalising and promoting traditional markets in Central Europe

Programy
Informacje o projekcie
Wartość:
128 184 EUR
Wartość dofinansowania:
108 956,40 EUR
Jednostka Realizująca:

Włochy: Miasto Wenecja-lider projektu
             Konserwatorium Śródziemnomorskiej Żywności z Piemontu
             Miasto Turyn

Czechy: Region Usti

Polska: Gmina Miejska Kraków (Wydział Informacji, Turystyki i Promocji Miasta UMK)

Węgry: Izba Handlu i Przemysłu z Veszprému
            Agencja Rozwoju Miasta Pecz

Słowacja: Miasto Bratysława 

Słowenia: Agencja Rozwoju Mariboru

 

Okres programowy:
2007-2013
Temat:
Turystyka,
Kategoria:
nieinwestycyjny
Stan:
zrealizowany
Realizacja od:
2012-7-1
Realizacja do:
2014-12-31
Opis projektu

Celem projektu „CENTRAL MARKETS - Revitalising and promoting traditional markets in Central Europe" (CENTRAL MARKETS - Rewitalizacja i promocja tradycyjnych placów handlowych w środkowej Europie) było przywrócenie lokalnym placom handlowym właściwej dla nich kulturowej, ekonomicznej i turystycznej roli. Urząd Miasta Kraków był jednym z 9 partnerów z 6 państw Europy Środkowej.

W ramach projektu ze środków unijnych finansowane były działania promujące nasze miasto pod kątem tradycji kupieckich oraz możliwości nabywania wyrobów i produktów lokalnych na krakowskich placach targowych. Stworzona została także koncepcja zarządzania miejskimi placami handlowymi.

Wartość całkowita projektu, uwzględniająca wszystkich partnerów, to 1 176 714 EUR.