Fundusze europejskie rozwiń menu
Serwis używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności pozostając w serwisie akceptują Państwo te warunki
Komunikat archiwalny

Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory

29 czerwca 2013 roku w auli XIV LO im. Mikołaja Kopernika w Krakowie przy ul. Chełmońskiego 24 miało miejsce drugie spotkanie Lokalnej Grupy Wsparcia w ramach projektu USER, realizowanego przez Biuro Funduszy Europejskich UMK w międzynarodowym partnerstwie w ramach programu Urbact II.

Spotkanie miało charakter otwarty, uczestniczyli w nim mieszkańcy osiedla Azory, przedstawiciele lokalnych instytucji, Rady Dzielnicy i Urzędu Miasta oraz studenci architektury i socjologii. Celem spotkania było zidentyfikowanie najistotniejszych dla mieszkańców osiedla przestrzeni publicznych, analiza ich jakości, sposobów użytkowania oraz występujących problemów.

Spotkanie odbywało się w formie warsztatów, które były moderowane przez eksperta projektu – dr Patrycję Haupt z Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Uczestnicy warsztatów zostali podzieleni na kilkuosobowe grupy, w których dyskutowali i wspólnie szukali odpowiedzi na określone problemy, związane z przestrzeniami publicznymi osiedla Azory. Następnie każda grupa prezentowała swój punkt widzenia, który był podstawą do dyskusji z pozostałymi grupami.

Kolejne warsztaty odbędą się we wrześniu 2013 r. Tematem przewodnim spotkania będzie tożsamość miejsca.

DSCF0337.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0341.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0343.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0353.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0355.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0357.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0374.JPG
Warsztaty dla mieszkańców osiedla Azory
DSCF0337.JPG
DSCF0341.JPG
DSCF0343.JPG
DSCF0353.JPG
DSCF0355.JPG
DSCF0357.JPG
DSCF0374.JPG
pokaż metkę
Osoba publikująca: ANNA DŁUGOSZ
Podmiot publikujący: Unijne Oblicze Krakowa
Data publikacji: 2013-07-01
Data aktualizacji: 2013-08-13
Powrót
Znajdź